Lege oharra

Informazioaren Gizartearen Zerbitzuei eta Merkataritza Elektronikoari buruzko uztailaren 11ko 34/2002 Legea betez, web honen jabe den Deabruaren Eskola Kultur Elkartearen datuen berri ematen diegu erabiltzaileei:

Izen soziala: Deabruaren Eskola Kultur Elkartea

Egoitza soziala: San Anton 66, 4 EZK

IFZ:

Telefonoa:

E-maila: deabruareneskola@gmail.com

Deabruaren Eskola Kultur Elkartea behar bezala inskribatuta dago Nafarroako Gobernuaren Kultur Elkarteen Erregistroan.

Xedea

Webgunearen ardura duen Deabruaren Eskola Kultur Elkarteak erabiltzaileen eskura jarri du dokumentu hau, eta, haren bidez, bete egin nahi ditu Informazioaren Gizartearen eta Merkataritza Elektronikoaren Zerbitzuei buruzko 34/2002 Legean (LSSI-CE) ezarritako betebeharrak, eta webgunearen erabiltzaile guztiei jakinarazi nahi die zein diren webgunea erabiltzeko baldintzak.

Webgune honetara sartzen den pertsona orok bere gain hartzen du erabiltzaile-papera, eta konpromisoa hartzen du hemen xedatutako xedapenak eta aplikagarria den beste edozein lege-xedapen zorrotz betetzeko eta betetzeko.

Deabruaren Eskola Kultur Elkarteak eskubidea izango du webgunean ager daitekeen edozein informazio aldatzeko, eta ez da beharrezkoa izango erabiltzaileei betebehar horien berri ematea, nahikoa baita webgunean argitaratzea.